من همان منم!!!
ღکـمـــــپ عشـــــقღ

CampLove.tk

د . . .


  کاش یکی‌ بود که توی کوچه‌ها داد میزد :خاطره خشکیه . . .خاطره خشکیه . . .
اونوقت همه ی خاطراتت ،
  همونایی که ارزش گرفتن دمپایی پاره هم ندارن رو میریختم تو کیسه و میدادم بهش و میرفت ردکارش . . . !

از بعضی از آدمها تنها خاطره می ماند !از بعضی های دیگر هم هیچ !
خاطره ساختن لیاقت می خواهد !


  کسی دستهایت را نمیگیرد ! در جیبت بگذار !شاید خاطره ای ته جیب مانده باشد که هنوز گرم است . . .
چه تلخ است علاقه ای که عادت شود . . .
  عادتی که باور شود . . .باوری که خاطره شود . . .و خاطره ای که درد شود . . .
باختم تا دلخوشت کنم ، بدان که برگ برنده ات سادگیم نبود ! دلم بود ….

اینا که تو خیابون راه میرن و یهو با خودشون میخندن !آدمایی ان که با خاطره هاشون زنده ان . . .
دیوونه نیستن ، فقط یکم خسته ان!

 به سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت !نـــــــــه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم

دوس دارم یه اطلاعیه پشتم بچسبونم و روش بنویسم :“تا اطلاع ثانوی خسته ام”

  غمگینم مانندِ عکس اعلامیه ی ترحیم ، که لبخندش دیگران را می گریاند !

  امــروز روز خــوبــی بــود!هیــچ صفــریاضــافــه نشــد،بــه هــزار غمــی کــه داشتیــم . . .

لبخند بد نیست ؛ خنده خوبه ؛
  قهقهه عالیه ؛ حتی گریه هم خوبه و آرومت می کنه 
  اما . . . . لعنت به بغض !

اشک ها قطره نیستند بلکه کلماتى هستند که مى افتند
فقط بخاطر اینکه پیدا نمیکنند کسى را که معنى این کلمات را بفهمد …

شب شکست.پیمان شکست.عهدی شکست.قلبی شکست.
از شکست هر شکستی بر دلم آهی نشست…

باختم تا دلخوشت کنم ، بدان که برگ برنده ات سادگیم نبود ! دلم بود ….

محبت ، درختی است که ریشه آن در قلب است و میوه آن در زبان



مرد زندانی میخندید، شاید به زندانی بودن خویش، و شاید به آزادی من. راستی زندان کدام سوی میله هاست؟

انگشتانت را به من قرض بده ، برای شمردن لحظه های نبودنت کم آورده ام !

گاهی نمیدانم چه پیامی را بهانه کنم ، تا از حال آنکه دلم با اوست آگاه شوم. این بار که ” دلتنگی ” را بهانه کردم، فردا را چه کنم؟

فرستنده: خاک پا ، گیرنده : نور چشم ، دلیل : ارادت ، هدف : یاد عزیز ، نتیجه : دلتنگی

با اینکه ازم دوری ، اما هر وقت دستم را میزارم روی قلبم ، میبینم که سرجاتی !

هنوز روی خاکیم یادمان نمیکنند ، وای به روزی که خاکمان کنند!

 

عشق.عاشفانه.زیبا.تنهایی.دلتنگی.مطالب زیبا و عاشقانه.عکس.مطالب عاشقانه.عشقولانه.عشقولانه ها



66806987087317191388.gif

نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت22:03---29 دی 1391
هیچوقت دل یک دختر پاک و معصوم رو نشکن و باهاش بدرفتاری نکن .
چون میره بینیش رو عمل میکنه و میاد دیگه محل سگ هم بهت نمیده .


ساعت19:31---29 دی 1391
سلام وبتون باحاله

ساعت19:31---29 دی 1391
سلام وبتون باحاله

تنهای شیطون
ساعت17:47---29 دی 1391
سیلوووووووووووووووم جیگر
دمت گرم در حد اتشفشان
پیش تنهای شیطون بیا جیگملم پشیمون نمیشی


ساعت9:00---25 دی 1391
وبت بیست بیسته داداش میثم

roya
ساعت9:00---25 دی 1391
وبت بیست بیسته داداش میثم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: 유 ♥ 웃 ، تنهایی ، ،


برچسبها: عشق , عاشفانه , زیبا , تنهایی , دلتنگی , مطالب زیبا و عاشقانه , عکس , مطالب عاشقانه , عشقولانه , عشقولانه ها , مطالب عاشقانه , مطالب زیبا , دلنوشته ها , قلب , کمپ عشق , , مطالب تنهایی , جملات غمگین , جملات احساسی , ابر جملات , عشق , تک نوشته ها , ,
نوشته شده در جمعه 17 دی 1391ساعت توسط meysam|
78756196954116453450.gif


ღکلیه حقوق این وبلاگ مطلق به کمپ عشق میباشد *ولی*کپی کنید :دی ღ

ღکد نویسی و ویرایش توسط *میثم*کمپ عشقღ